Eylül 16, 2012

Didim Palabıyıkta özsubaşıdan daire


Didim Palabıyıkta özsubaşıdan daire


Satılık Daire - Aydın Didim/ Altınkum Mah.

Açıklama
Didim Carfour alışveriş merkezinin alt tarafında palabıyık mevkiinde zemin düz giriş katta iki oda açık salon mutfaklı,bir banyo wc ve geniş iki adet balkondan oluşmaktadır.Yeni depreme dayanıklı şekilde yapılmış bulunan bu daire alışveriş merkezi,cafe,bar,restaurant,denize yürüyüş mesafesinde,okul,cadde ve toplu ulaşım gibi yerlere yakın mevkiidedir.Yaz kış rahatlıkla oturabileceğiniz sağlıklı,havadar ve son derece ferah yerdedir. Tercih Sizin... Dogru Yerdesiniz.... Özsubaşı Gayrimenkul,Altinkum’um En Buyuk Gayrimenkul Ofisi..! Dogru Yerdesiniz. CUNKU... Sizde Güven Ve Kaliteden Odun Vermeyenlerin Buluştuğu Adreste Özsubaşı Emlak'tasınız..! www.ozsubasiemlak.com www.ozsubasigayrimenkul.net 626

Masallah Subası

Masallah Subası
Altinkum Mah.Karakol Cad.Damla Apt.No:11/B Didim/Aydın
Aydın/ Didim
 
Telefon: 02568134058 
Telefon: 02568114994 
Telefaks: 02568135819 
Cep: 05338136478 
Cep: 05433239374 

Masallah Subası   EmlakCity24.Net



Aydın Didim Altınkum  Satılık Daire - Didim Palabıyıkta özsubaşıdan daire- Emlak City24
                         Ücretsiz Emlak Ilanlari EmlakCity24 Sahibinden

Emlak Sahibinin Benzer İlanları

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder