Eylül 21, 2012

DİDİM CUMHURİYET MAHALLESİNDE KİRA GETİRİSİ YÜKSEK SATILIK İŞYERİ


DİDİM CUMHURİYET MAHALLESİNDE KİRA GETİRİSİ YÜKSEK SATILIK İŞYERİ


Satılık İşyeri - Aydın Didim/ Cumhuriyet Mah.


Açıklama
Cumhuriyet Mahallesi İnönü BulvarıÜzerinde bulunan iş yerimizin kira getirisi yüksek olup yatırım için ideal konumdadır.Bankalara ve Resmi Dairelere Çok Yakın olan bu İşyerine sahip olmak isterseniz dilerseniz BAYRAM ERBAŞ EMLAK OFİSİ ne uğramanız yeterlidir. Siz kahvenizi neşe ve keyif içinde yudumlarken, sizin adınıza banka ve tapu işlemlerinizi bitirmiş olduğumuzu göreceksiniz. SİZİN MUTLULUĞUNUZ BİZİM MUTLULUĞUMUZDUR. İlginize Teşekkürler...
İç Donanım
Saten Boya Mermer Zemin Kartonpiyer Seramik Zemin Klima
Çevre Özellikleri
Merkezde Krediye Uygun Toplu Ulaşıma Yakın Ön Cephe Manzara - Doğa Caddeye Yakın


Bayram Erbas

Bayram Erbas
Atatürk Bulvarı 26/C3
Aydın/ Didim
 
Telefon: 0 256 813 20 03 
Telefaks: 0 256 813 56 57 
Cep: 0 530 776 90 79 

Bayram Erbas    EmlakCity24.Net



Aydın Didim Cumhuriyet  Satılık İşyeri - DİDİM CUMHURİYET MAHALLESİNDE KİRA GETİRİSİ YÜKSEK SATILIK İŞYERİ- Emlak City24

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder