Eylül 29, 2012

Didim Anadolu Lise yanı,Müstakil Girişli ters Dubleks daire


 Didim Anadolu Lise yanı,Müstakil Girişli ters Dubleks daire


Açıklama
Satılık Daire Aydın Didim Yeni Mah. Bina çift daireli ve üç girişli olduğundan,dairenin kilitli özel kapısı vardır.
İç Donanım
Çalışır durumda Klima ve termosifon mevcuttur.
Çevre Özellikleri
Denize,Alışveriş merkezlerine,Çarşıya,Pazara,bankalara ve hastaneye yürüme mesafesindedir.


Istanbul Emlak

Ali Özçelik
Cedit Ali Paşa Mahallesi Atatürk Caddesi No:61
Tekirdağ/ Marmara Ereğlisi
 
Telefon: 0 282 613 09 11 
Telefaks: 0 282 613 09 11 
Cep: 0 532 282 10 84 

SahibindenGayrimenkul.Net           EmlakCity24.Net

            Ilan Detayi icin Tiklayiniz
 

Aydın Didim Yeni  Satılık Tersdubleks - Didim Anadolu Lise yanı,Müstakil Girişli ters Dubleks daire- Emlak City24

Emlak Sahibinin Benzer İlanları

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder