Eylül 14, 2012

DİDİM BAYRAM ERBAŞ EMLAK'TAN AKBÜK TE 3+1 MÜSTAKİL EV Aydın / Didim


DİDİM BAYRAM ERBAŞ EMLAK'TAN AKBÜK TE 3+1 MÜSTAKİL EV Aydın / Didim


Açıklama
Muhteşem Havasıyla Doğasıyla, Mavinin , Yeşilin , Tertemiz Nemsiz Kuru Havasıyla, Bol Oksijeniyle Diğer Balıkçı Kasabalarını Kıskandıran AKBÜK' te Deniz Manzaralı Doğanın içinde huzur ve sağlığınızı bulabilmeniz için 3+1 140 M2 Bahçeli Bitişik Nizamda Olan Müstakil Evimize BAYRAM ERBAŞ EMLAK Garantisi ve Kalitesinde Sahip Olmak İsterseniz BAYRAM ERBAŞ EMLAK OFİSİ ne uğramanız; veya Anasayfamızda sağ ve sol üst köşelerde bulunan ücretsiz arama butonlarını kullanarak bizi aramanız. Satış öncesi ve sonrası hizmet desteğimizle birlikte.Siz kahvenizi keyifle yudumlarken, sizin adınıza banka ve tapu işlemlerinizi bitirmiş olduğumuzu göreceksiniz. SİZİN MUTLULUĞUNUZ BİZİM MUTLULUĞUMUZDUR. İlginize Teşekkürler...
İç Donanım
Saten Boya Seramik Zemin Parke Laminant Laminant Mutfak Isıcam Çelik Kapı Balkon
Çevre Özellikleri
Merkezde Deniz Manzaralı Krediye Uygun Toplu Ulaşıma Yakın Ön Cephe Manzara - Doğa Denize Yakın Caddeye Yakın
Diğer Bilgiler
Barbekü Panjur Otopark - Kapalı Bahçeli


Bayram Erbas

Bayram Erbas
Atatürk Bulvarı 26/C3
Aydın/ Didim
 
Telefon: 0 256 813 20 03 
Telefaks: 0 256 813 56 57 
Cep: 0 530 776 90 79 

Bayram Erbas   EmlakCity24.Net



Aydın Didim Akbük Satılık Daire - DİDİM BAYRAM ERBAŞ EMLAK'TAN AKBÜK TE 3+1 MÜSTAKİL EV Aydın / Didim- Emlak City24

Emlak Sahibinin Benzer İlanları

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder