Eylül 13, 2012

DİDİM BAYRAM ERBAŞ EMLAK'TAN ÇAMLIK MAHALLESİNDE 2+1 70m2 DAİRE


DİDİM BAYRAM ERBAŞ EMLAK'TAN ÇAMLIK MAHALLESİNDE 2+1 70m2 DAİRE


Açıklama
Didim Çamlık mahallesinde Apartman dairemiz 2+1 ayrı mutfak ve 70m2'dir. Fiyatı oldukça uygun olan bu daire içine yapılacak olan tamirat ve masraftan sonra kiraya verildiği taktirde bile getirisi yüksek bir yatırıma dönüşecektir. Konumu itibariyle şehir ve alışveriş merkezlerine yakın olan bu dairemize sahip olmak için yapmanız gereken; Anasayıfamızda en üst sağ ve sol köşelerde ücretsiz arama butonlarını kullanmak. Satış öncesi ve sonrası hizmet desteğimizle birlikte.Siz kahvenizi keyifle yudumlarken, sizin adınıza banka ve tapu işlemlerinizi bitirmiş olduğumuzu göreceksiniz. SİZİN MUTLULUĞUNUZ BİZİM MUTLULUĞUMUZDUR. İlginize Teşekkürler..
İç Donanım
Balkon
Çevre Özellikleri
Krediye Uygun Toplu Ulaşıma Yakın Ön Cephe Manzara - Doğa Denize Yakın Caddeye Yakın

Bayram Erbas

Bayram Erbas
Atatürk Bulvarı 26/C3
Aydın/ Didim
 
Telefon: 0 256 813 20 03 
Telefaks: 0 256 813 56 57 
Cep: 0 530 776 90 79 

Bayram Erbas   EmlakCity24.Net



Aydın Didim Çamlık  Satılık Daire - DİDİM BAYRAM ERBAŞ EMLAK'TAN ÇAMLIK MAHALLESİNDE 2+1 70m2 DAİRE- Emlak City24

Emlak Sahibinin Benzer İlanları

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder