Temmuz 08, 2012

FETHİYE ÇİFTLİK KÖY BELDE VE KÖLERİNDE TAŞ VİLLA VENÜS Vega Stars Group Inş,Emlak,Tur,San Tic Ltd Şti

Satılık Villa - FETHİYE ÇİFTLİK KÖY BELDE VE KÖLERİNDE TAŞ VİLLA VENÜS

Satılık Villa - Muğla Fethiye/ Çiftlik

Açıklama
Lüks Taş Ev VENÜS VEGA STARS GROUP ŞOK KAMPANYA BAŞLATDI!!! Off plan projelerimizden taş evler Ön ödeme yok peşinat yok*, kefil yok. 6 aydan 24 aya varan vadeli seçeneklerden yararlanın. Üstelik 4 ayda teslim. 10 yıl garanti. 1 yıllık kira garantisi. İzmir ve Adana arasında ve mugla ilçelerinde ,beldelerinde fethiye,dalaman,ortaca,sarıgerme.seki, kemer, göcek,ölüdeniz, saklıkent, kadıköy, inlice,köycegiz, dalyan, marmaris, bodrum, kuşadası,çeşme, kalkan, kaş, patara, faralya, bu yazdıgımız ilç, belde, ve yörelerde bölgeyi siz seçin. Arsa tapunu al. Evini 4 ayda teslim al. 4 ayda teslim alamazsan haftalık 12.500 TL tazminat alıyorsun. Bankalarımız ve Vega Stars Group Güvencesiyle. TAŞ EVE sahip olmak istermisiniz? Arazi imar durumlarına göre 650 m2 ile 5000 m2 arasındaki arazi ve arsalara 2+1 3+1 4+1 5+1 TAŞ Evlerimizi sunmaktayız.Çiftlik evleri,villa,apart daire projelerimizde mevcuttur. Mevcut projelerimizin dışında siz müşterilerimizin proje ve tasarımlarınızıda uyguluyoruz.T.C sınırları içinde yöreler ve bölgelerdeki arsa ve arazilerinizi kat karşılığı ve takas sistemi ile değerlendiriyoruz. Kullanım alanı: 156 M2 PROJE 1.5 KATLIDIR. İç mekan 1 kat da 2 Ebeveyn yatak odası her biri 20.00 m2 1 Açık mutfak salon ile beraber 56.00 m2 Hol 6.00 m2 Zemin kat çalışma odası odası 43.40 m2 projede tadilat yapılır 1 adet misafir odası yapılmaya müsaitdir. 1Banyo-WC 4.60 m2 Ayrıca saunası vardır. Resimlerde görüldüğü gibi bahçe ve havuzla düz olduğunda dolayı dinlenme odası ve çalışma odası olarak da kullanılabilir. Dış mekan 1 Teras 8.80 m2 28 m2 yüzme havuzu güneşlenme teraslarıyla mevcut projesi hazır yapılmaya müsaittir. *KAMPANYALI 2009 FİYAT LİSTEMİZE SİTEMİZDEN ULAŞABİLİRSİNİZ- www.vegastarsgroup.com & www.calisconstruction.com VEGASTARS GROUP ŞOK BİR KAMPANYA BAŞLATTI 1- Taş evler ,çiftlik evleri ,villa ,apart daireler ,hiç bir ön ödeme ve peşinat almadan 4 ayda yapıyoruz. Siz bölgeyi, yöreyi ve off plan projelerimizden istediğinizi seçiyorsunuz. VEGA STARS GROUP güvencesiyle banka garantisiyle arsa veya arazinizin tapusunu hemen veriyoruz 4 ayda evinizi teslim ediyoruz. Edemediğimiz her hafta içinde tazminat olarak müşterimize 5000gbp tazminat ödemeyi taahhüt ediyoruz. 2-Ön ödeme yok peşinat yok, kefil yok. 3- Arsa tapunu al. Evini 4 ayda teslim al. 4 ayda teslim alamazsan haftalık 5000 Gbp tazminat alıyorsun. Bankalarımız ve Vega Stars Group Güvencesiyle. 4- Evinizi alın ödemeyi sonra yapın. Seçmiş olduğunuz projeler 10 yıl garantilidir.6 aydan 24 aya varan vadeli seçeneklerden yararlanın. Evinizi aldınız ama yatırım yaptınız VSG size 1 yıl da kira garantisi veriyor. 5- Beğendiniz akıllı taş evlerin taş rengini siz seçin biz yapalım. 6- Evinizin bütün materyallerini siz seçin biz yapalım. 7- Mutfak, kapı, seramik, mermer, boya, PVC, şömine, bahçe dizaynı, havuz şekli ve dizaynı. 8- Adana’dan İzmir’e kadar il, ilçe, belde, köyler ve yaylalarda istediğiniz evi biz yapıyoruz hem de 4 ayda VSG ve BANKAMIZ GÜVENCESİYLE. 9- AKILLI EVLERDE NELER YOK Kİ?Taşmalı yüzme havuzlari, jakuziler, saunalar, şömineler, otopark, güneş enerji sistemi, uydu tv sistemi, uydu kamera sistemleri, klimalar ve beyaz eşyalar dahil hiç ekstra ödeme yok. 10-Devlet arazilerinin, orman, hazine 2B arazilerinin 29, 49 ve 99 yıllığına kiralanması kanunu prosedür işlemlerinin yapılması, turizm tesis işletmelerinin projelendirilip yapılması, çalıştırılması, kiraya verilmesi, Vega Stars Group olarak biz yapıyoruz. 11-Türkiye Cumhuriyeti (T.C.) Devleti içinde arazilerinizin imar durumları, parsel işleri projelendirilmesi tüm kanunu prosedürlerin gerçekleştirilmesini Vega Stars Group olarak biz yapıyoruz. 12-Tüm bu işlemler için danışmanlık-avukatlık ücretleri talep etmiyoruz. 13- Yüzme havuzlarinizi 10 günde 10 yıl garantili yapıyoruz. Kimyasal ve bakımları bizden. 17-Satış gerçekleştirildiği takdirde müşterinin gidiş-dönüş uçak bileti ve 1 haftalık 5 yıldızlı otel masrafını Vega Stars Group olarak biz karşılıyoruz.14-Kat karşılığı arazinizi projelendirip yapıyoruz. Eski evlerinizi onarıp tadilatını yapıyoruz. Hayat tercihlerle doludur, tercihlerinizden biri olmak ve asıl, son seçilmiş olmaktan onur duyarız... SİZ VEGA STARS GROUP İLE, ÇALIŞMAK İSTER MİSİNİZ ? 15-Kiralık satılık emlaklarınızı pazarlıyoruz. Eski evlerinizi yeni evlerimizle takas yapıyoruz. 16- Site bakımı ve yönetimini üstleniyoruz.
İç Donanım
MÜŞTERİMİZİN İSTEGİ DOĞRULTUSUNDA DİZAYN EDİLECEKDİR. 120 GÜNDE TESLİM DİR.
Çevre Özellikleri
ARSALARIMIZ DENİZE 2 KM MESAFEDE BİR KAÇ ARSAMIZ DENİZ MANZARALIDIR. SOSYAL FALİYELE İLGİLİ HER YERE YAKINDIR.

Vega Stars Group Inş,Emlak,Tur,San Tic Ltd Şti

Cemal Ergünce
Mustafa Kemal Bulvarı Kat:1 Daire:1 No:51
Muğla/ Fethiye

Telefon: 0090 252 614 96 22
Telefaks: 0090 252 614 96 77
Cep: +90 531 984 93 91

Cemal Ergünce        EmlakCity24.Net

Muğla Fethiye Çiftlik Satılık Villa - FETHİYE ÇİFTLİK KÖY BELDE VE KÖLERİNDE TAŞ VİLLA VENÜS- Emlak City24