Temmuz 18, 2012

DİDİM BAYRAM ERBAŞEMLAK'TAN DENİZ MANZARALI 2+1 DAİRE


Satılık Daire - DİDİM BAYRAM ERBAŞEMLAK'TAN DENİZ MANZARALI 2+1 DAİRE


Açıklama
Didim Altınkum Mahallesinde 2+1- 70 m2 olan bu dairemiz , Açık mutfaklıdır. Denize Çok yakın Önü Asla kapanmıyaçak Balkonundan ve Salonun Çamından Full Deniz Manzaralı Olan Bu dairemize sahip olmak ve Emlak Ofisi müşterilerimize özel banka kredi imkanlarından da faydalanmak için Bayram Erbaş Emlak Ofisi ne gelin. veya Anasayfamızda sağ ve sol üst köşelerde bulunan ücretsiz arama butonlarını kullanarak bizi ücretsiz arayın. Siz ofisimizde kahvenizi yudumlarken; biz satış öncesi ve sonrası hizmet desteği anlayışımızla sizin adınıza banka ve tapu işlemlerinizi bitirelim. Sizin Mutluluğunuz, Bizim Mutluluğumuzdur. İlginiz ve Güveniniz İçinTeşekkürler.
İç Donanım
Seramik Zemin Isıcam Çelik Kapı Balkon
Çevre Özellikleri
Merkezde Deniz Manzaralı Toplu Ulaşıma Yakın Ön Cephe Caddeye Yakın
Diğer Bilgiler
Panjur Bahçeli


Bayram Erbas

Bayram Erbas
Atatürk Bulvarı 26/C3
Aydın/ Didim
 
Telefon: 0 256 813 20 03 
Telefaks: 0 256 813 56 57 
Cep: 0 530 776 90 79 

Bayram Erbas      EmlakCity24.Net


Aydın Didim Altınkum  Satılık Daire - DİDİM BAYRAM ERBAŞEMLAK'TAN DENİZ MANZARALI 2+1 DAİRE- Emlak City24

Emlak Sahibinin Benzer İlanları

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder