Temmuz 12, 2012

Didim Bayram Erbaş Emlak'tan Site içerisinde Full Eşyalı 2+1 daire


Satılık Daire - Didim Bayram Erbaş Emlak'tan Site içerisinde Full Eşyalı 2+1 daire


Açıklama
Didim Efeler Mahallesinde 2+1 80 m2 full eşyalı dairemiz çift balkonlu ve site içerisindedir. Açık mutfağın renkleri ile salon mobilyaları ve Oda iç zeminlerde kullanılan seramik tonların iç boya tonlarıyla uyuşması göze hitap etmektedir. Kapıları amerikan panel kapı olan dairemiz kullanımı açısından geniş ve ferahtır. Balkonunda barbeküsü bulunan site içi dairemiz ayrıca yüzme havuzludurç Konumuyla denize yakın, şehir ve alışveriş merkezlerine yakın olan bu dairemize sahip olmak ve Emlak Ofisi müşterilerimize özel banka kredi imkanlarından da faydalanmak için Bayram Erbaş Emlak Ofisi ne gelin. veya Anasayfamızda sağ ve sol üst köşelerde bulunan ücretsiz arama butonlarını kullanarak bizi ücretsiz arayın. Siz ofisimizde kahvenizi yudumlarken; biz satış öncesi ve sonrası hizmet desteği anlayışımızla sizin adınıza banka ve tapu işlemlerinizi bitirelim. Sizin Mutluluğunuz, Bizim Mutluluğumuzdur. İlginiz ve Güveniniz İçinTeşekkürler.
İç Donanım
Mobilya Beyaz Eşyalı Saten Boya Spot Işık Kartonpiyer Ankastre Mutfak Seramik Zemin Klima Hilton Banyo Isıcam Çelik Kapı Duşakabin Balkon
Çevre Özellikleri
Krediye Uygun Toplu Ulaşıma Yakın Ön Cephe Manzara - Doğa Denize Yakın Caddeye Yakın Merkezde
Diğer Bilgiler
Barbekü Panjur Yüzme Havuzu Hidrofor Oyun Parkı Otopark - Açık Bahçeli Güvenlik


Bayram Erbas

Bayram Erbas
Atatürk Bulvarı 26/C3
Aydın/ Didim
 
Telefon: 0 256 813 20 03 
Telefaks: 0 256 813 56 57 
Cep: 0 530 776 90 79 
http://www.bayramerbas.emlakcity24.net

Bayram Erbas                     EmlakCity24.Net



Aydın Didim Yeni  Satılık Daire - Didim Bayram Erbaş Emlak'tan Site içerisinde Full Eşyalı 2+1 daire- Emlak City24

Emlak Sahibinin Benzer İlanları

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder