Temmuz 18, 2012

DİDİM BAYRAM ERBAŞ EMLAK'TAN HAVUZLU 2+1 DAİRE


Satılık Daire - DİDİM BAYRAM ERBAŞ EMLAK'TAN HAVUZLU 2+1 DAİRE



Açıklama
Didim Efeler Mahallesinde 2+1 - 70 m2 olan bu dairemiz Ebeveyn Banyolu duşakabin, açık mutfaklı ve Havuzludur.Alışveriş Merkezlerine yakın olan Bu dairemize sahip olmak ve Emlak Ofisi müşterilerimize özel banka kredi imkanlarından da faydalanmak için Bayram Erbaş Emlak Ofisi ne gelin. veya Anasayfamızda sağ ve sol üst köşelerde bulunan ücretsiz arama butonlarını kullanarak bizi ücretsiz arayın. Siz ofisimizde kahvenizi yudumlarken; biz satış öncesi ve sonrası hizmet desteği anlayışımızla sizin adınıza banka ve tapu işlemlerinizi bitirelim. Sizin Mutluluğunuz, Bizim Mutluluğumuzdur. İlginiz ve Güveniniz İçinTeşekkürler.
İç Donanım
Seramik Zemin Laminant Mutfak Isıcam Çelik Kapı Duşakabin Balkon
Çevre Özellikleri
Merkezde Toplu Ulaşıma Yakın Ön Cephe Caddeye Yakın
Diğer Bilgiler
Yüzme Havuzu

Bayram Erbas    EmlakCity24.Net



Aydın Didim Efeler  Satılık Daire - DİDİM BAYRAM ERBAŞ EMLAK'TAN HAVUZLU 2+1 DAİRE- Emlak City24

Emlak Sahibinin Benzer İlanları

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder